segis





är precis vad jag är just nu!




min dag idag slutade med läggdags runt 4:a
uppstigning vid klockan 10 för då kom mamma in
i mitt rum å sa att dem skulle iväg. så då var de bara
att kliva upp.

satte mig vid datorn och klädde på mig. fixade så alex
fick ta hand om rambo, för jag drog till gymmet.
stod på trampmaskinen i 60 min sen gymmade jag 30 min.

otroligt skönt. och när jag precis ska gå så ser jag att
det är poolspel i FH. så går till läktarn och ser familjen schilström
för självklart spelar maja. var så kul å träffa dem och prata med dem.

för i mina unga dagar hängde jag där ganska så ofta :P

så moa å jag bestämde att det var dags för mig att hälsa
på henne i västerås. så det får bli ganska snart!


efter det har jag varit hemma hjälpte till lite med maten.
och vi käkade oxfilé m potatisklyftor + bea. men jag tog
oxfilé + sallad och fetaost, å det var mumsigt!

efter maten vart vi lite sugna på något, så jag amanda
och alexandra¨åkte ned på coop handlade lite glass + daim.
och jag köpte även nötter! -smask-


och alldeles precis kom jag in efter en kvällspromenix med
rambo the dog, å han älskar snöööööö!



som ni ser ;P hahaha.


<3




nej nu blire att ta det lugnt, orkar inte göra någoooooot ...





puss / andréa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0