seg tjej..



mm så kan det vara ibland.
men är precis så jag känner mig för tillfället ;P
hahah



men iallafall min dag idag uppstigning vid klockan 6
bara att gå ut med rambo, sen in snabbt fixa lite havregrynsgröt.
-smask-
sen ta rallybilen till jobbet. bytte om och började sortera post.
fick då veta att jag skulle få dela ut post på ett eget område.

och det var jobbigt, delade på dalavägen, sveavägen, sturevägen.
det roliga är att de är bara trapphus...... -suck-
jag vart så svettig in å ut upp och ned, men det kändes att de
vart ett riktigt bra träningspass (Y)


slutade vid halv 4 åkte hem och ringde malan.
som verkligen peppade mig och fick mig på andra tankar.
hon förstår mig som ingen annan kan!!
och hennes råd ska jag verkligen lyssna på den här gången.

jag älskar henne över allt annat på denna jord <3



vid 5 tiden hjälpte jag mammsen med lite mat.
sen efter maten hamnade jag i en koma men började
iallafall kika på percy jackson and the olympians the lightning thief.






det jag hann se innan jag somnade så var den riktigt bra!
så blir att fortsätta se den när jag ska gå och sova å se hur långt
jag hinner den här gången. :P


men iallafall vaknade vid halv8 bytte om och greja för sen
var det bara att sätta sig i bilen och åka till söderbärke och
lira lite innebandy (Y) vi var dock bara 6 + 1 målis, men var grymt kul!
jag går aldrig därifrån utan ett leende :)


efter jag duschat vare bara att åka hem till fröken wahlsten för
att ha lite kvalitets tid med fruarna <3
vi kollade på bruno



och jag skämdes på samma gång som jag höll på
att dö av skratt :P så jäkla rolig.

5 + på den faktiskt.



nej nu blir det sängen, ska försöka komma upp tidigt
för att gå ut med rambo, sen hjälpa pappa handla.
hade även tänkt gymma en sväng innan jag ska jobba
på green man. (Y) ska även hinna med en liten tjejmiddag
också, med oliva och kompani :)




GLAD PÅSK









puss / andréa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0