hard work work





jajjemän är precis vad det är att jobba
på citymail. det är tungt blött slirigt och svettigt.
men jag gillar det (Y) lär man sig bara rundorna
är det inga problem!



har varit i norberg idag och delat ut post fick
cykla med ida och det gick bara bra som vanligt (:



kom hem vid kvarti 4 och bara tog det lugnt hjälpte mamma
fixa maten. spaghetti och köttfärssås. -mums-

efter maten vilade 10 minuter sen iväg till innebandyträningen
där vi bara var 5 st... :/ tråkigt men sant!
fast vi hade kul för det :P körde lite fotbollsrumpa och jag
vann 4 gånger (Y) så vann den totala. sen stannade vi kvar och sköt lite.

sen vid kvart över 7 gav vi upp och jag gick in på gymmmet.
stod på trampmaskinen i 45 minuter, sen körde jag lite armar
mage och rygg. vart 1 1/2 timme till. me like!

och när jag kom hem var rambo helt tokig och kutade runt
han kutade så mycket att han halkade in i en dörr och slog i höften..
å jag vet inte om han har gjort sig illa :/ så ska kolla det imorgon
å se hur det ser ut, för just nu ser han sne ut... :(
jätte orolig, å det är inte alls kul..
men om han fortfarande är sne imorgon får jag åka
över till norberg till veterinären..



men just nu så har jag druckit en stor kopp té och ätit nattmacka.
så nu är jag nöjd och belåten, kollar även på cougar town!
som är så jävla bra, kul som tusan ;P haha.


men efter det fåre ta & bli en film så man somnar
för det blir att jobba imorgon.


måste även bara säga att jag är så tacksam för min mamma & pappa
+ amanda som hjälper mig ta hand om rambo <3 utan er är jag ingenting!
                 jag älskar er




sängen nu




puss / andréa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0