Fotad




tjao.





jahapp uppstigning klockan 9 för att ta en promenad
med rambo the dog. gick bra, trots att han ska vara dryg
mot alla andra hundar. han är alldeles för nyfiken.
men trots det är han världens bästa!


när vi kom in, började jag fixa till mig. för jag skulle
iväg och fotas vid halv 1. så på med sminket sen vidare
till norberg, där jag även först skulle till bulan och lämna
lite pengar jag lånat av honom. och när jag kommer in ser
jag en sprillans ny soffa, riktigt frääääsch!

5 av 5 toasters

efter jag beundrat hans nya soffa så for rambo och
jag vidare för att jag skulle bli fotad. det gick riktigt bra!
bilder kommer senare när jag får dem.
och rambo var hur duktig som helst, fast han vart lite gnällig ett tag.
men det skulle jag också ha blivit om jag bara setat där å kollat
på mig bli fotograferad :D hahah.






efter fotograferingen, vart det hemfärd där storesystern
alexandra väntade <3 saknat! vi satt i köket å snackade ett bra tag.
för att sen åka ned på stan där jag inhandlade hårfärg till mig.
och hämtade mat till mamma å pappa.

sen vidare igen hämtade mat till mig, alexandra och farmor
å vi åkte ut till sundbo på lite fredagsmys. och jag åt en
supergod kebabsallad -mums-
och vi bara pratade och mös en massa.







åkte därifrån runt 9 tiden. då ringer jag min fruga amalia
och frågar vad som händer och hon säger att det händer
hemma i elins brors lägenhet så vi pyser dit och dricker
te och myser. trots jag var väldigt rädd för deras kattunge som
var ganska DRYG! och så hör man rambo i det andra rummet gnälla lite ;P
stackarn.. men han klarade sig bra (Y) tummen upp.

amalia å jag drog vid 11 och nu sitter jag här trött efter en
mycket händelserik dag!


såå nu blire nog en film och ta av sig sminket
och ha lite mys med rambo. eller nej....
han ligger visst redan under sängen och snarkar ;P






& imorgon är det innebandyavslutning som börjar vid
14 tiden med lite innebandylir mot äldre tanter.
sen vid 16 tiden blir det booooowling. sen bär
det vidare mot lite käk runt 19 tiden! gillart












dock tråkigt att jag ska jobba vid 22 ...........
så inget festande för mig :/ men men tar igen det
en annan gång.

hahah







puss / andréa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0