förstadagen, avklarad.




känns otroligt skönt, + att det gick bra!
fast jag hade en riktigt jobbig natt, för
rambo var hel skum kuta runt i mitt rum.
jagade sin svans och hoppade hela tiden i mitt
fejss och skulle slicka på mig.

och inte nog med det, vid 2 tiden började
han skrapa på dörren och flåsa.
så tänkte han är väl törstig! så hämtade in hans
skål, men då börjar han kuta runt i hela huset....
-suck- hyper hunden?!

då hade jag kanske fått sova en halvtimme, och såhär
fortsatte natten.. och då ringer klockan ..
-suck-

var bara att ta sig i kragen och kliva upp, åt havregrynsgröt
klädde på mig och tog rallybilen till jobbet.
där jag fick riktigt snygga arbetskläder ;)
och fick lära mig sortera post, som gick riktigt bra!
vart ganska så mycket självgående hela dagen, men lärde mig en massa!

och imorgon blire att ut på en cykelrunda, det ska bli riktigt spännande ;P
hahaha.




började 7 och slutade kl 15.30 åkte hem tog det lugnt en stund
sen var man ju tvungen att ut på en långpromenad med rambo.

när vi kommit in så har mammsen fixat med mat
grillad kyckling + sallad & fetaost! en favorit.
det smakade mycket gott.

efter  maten tog jag med rambo in i badrummet och badade
honom nu efter han klippt sig, så nu luktar han super gott! :D

efter badet, var det bara att byta om och sätta sig i rallybilen
och åka å träna innebandy. var kul som vanligt, man inte inte annat
än ha kul med dem där grabbarna :)


sen i bilen hade jag bruket´s nnya skiva på full volym!
så jävla bra, looooove it.
min kusin han kan han .


nej nu är klockan för mycket, måste sussa.


puss / andréa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0