försov mig?




aa precis vad jag gjorde imorse..
pappa kommer in i mitt rum tjugo i 7
och skriker åt mig att jag försovit mig,
jag kutar upp helt yrvaken klär på mig
fixar en liten snabb frukost.

sen var det bara att pysa iväg.
kom till jobbet fem i 7, PERFEKT.
bytte om och började sortera post.
och idag fick jag vara med chris och
vi cyklade runt i skinnskatteberg (Y)

fick kuta i en massa trappor + att det små
regnade hela tiden så vart lite kall emellanåt.

efter klockan 2 var vi klara så då kom ida och
hämtade upp oss och vi åkte tillbaka till kontoret
för att käka lite lunch.



kom hem vid kvarti 4 och är helt slut.
har tänkt dra och gymma men vi får se
hur det blir med den saken..




är fysiskt och psykiskt trött just nu :/
orkar inte med att alla ska förstora upp saker
och hitta på saker...

kan inte människor bara bry sig om sig själv
och skita i andra!



någon som har en grop eller en grotta man kan få bosätta sig i?







puss / andréa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

inte bo i en grop heller :D jag kommer snart hem och ger dig lite energi ;) PUSSS

2010-03-29 @ 22:22:57
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0