arbetsveckan slutförd.




och det känns riktigt bra.
äntligen har man något att göra :P
men jag ska berätta lite om min dag igår

den började på kontoret med att sortera posten
och lägga den i rätt ordning inför våran färd.
jag och ida fixade det tillsammans ganska fort
så vi bytte om å satte på oss varma kläder.
sen åkte vi över till norberg och cyklade där och
lämnade ut post. det gick bra, fast det första jag
gjorde var att nästan vurpa. för det var konstigt tungt :P
och sen vart det inte bättre av att det var slirigt och halt.

men som sagt jag vurpade inte!!! :D


vi kom tillbaka runt halv 1 käkade lite, sen var det bara
att fortsätta att sortera post. hade en otroligt rolig dag ;-D

samma sak idag, fast idag var vi i fagersta och jag sprang
i jag vet inte hur många trappor. men snygg rumpa får man iallafall!

fick även sluta tidigare idag för vi var så snabba jag å ida ;P

så efter jobbet åkte jag till lasarettet och hälsade på min farfar en sväng <3


och snart ska jag skjutsa pappa till o´learys sen blire att jobba ikväll ...
men jag är inte bitter ;P



ska skjutsa han nuuuu.


ha en trevlig kväll,




puss / andréa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0