andréa är en upptagen tjej






jo så är det. jag har alltid något inplanerat, och just
nu är jag så sugen på att göra något impulsivt och galet!
men så blire nog inte med den saken ....


men men



min dag idag iaf, gick upp vid 10 gick en lång promenad med
rambo som var helt slut efter den promenixen, så han la sig ned
direkt under min säng och sten sov..

jag började iallafall fixa iordning mig för jag skulle ju iväg på
match mot the "old ladies" som vi även vann med 7 - 4 fint det
tjejer!! sen bar det iväg på lite bowling där vinnaren skulle bli bjuden
på mat, och jag hoppades det skulle bli jag! men icke....

jag kom iallafall på prispallen
1. Jonna på 307 poäng
2. Jossan 282 poäng
3. Andréa 278 poäng

men vad hjälpte det mig?! hahah.



efter bowlingen hem en snabbis, fixa till sig och tog en massa
roliga kort med storesyrran ;P



i love her <3



vid tio i 7 bar det av till olearys till mina tjejer för god mat och många skratt.
tack för en riktig toppen dag!



vart klara med maten runt 21 då var det bara hem i rallybilen byta
om och fixa till sig igen, sen var det bara att åka. fast fick hjälpa
mammsen å amanda som varit duktiga å tvättat rambo och torka
honom. han vart så fin å fluffig, men trots det är han fortfarande sandig!
tur att han ska klippas på tisdag :)

iallafall skyndade mig till GM och när jag precis kommit dit, kommer malan.
vi går in och jag ska vara i garderoben (Y) rätt skönt tänkte jag. för det kommer
ändå inte komma så mycket folk, eller det var vad jag trodde......
hahaha.

jag fick springa fram och tillbaka med folks jackor och vi ska inte snacka
om alla väskor.... urk vad jag hatar väskor! hahaha.
men det gick bra iallafall, fick 150 kr i dricks..

en helt okej kväll, fast nu sitter jag här med ryggont :/


och nu när jag kom hem var jag även ut med rambo å kissade
honom så jag slipper gå upp så tidigt imorgon ;D haha.


men imorgon blire att träna, sen får vi se vad jag hittar på?




puss / andréa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0