tar tag i det här igen



precis vad jag ska göra!


har varit några jobbiga veckor här nu med min
farfars bortgång och en annan grej som tagit hårt på mig. </3

men livet går vidare, och det man inte dör av gör bara en starkare!



men tänkte berätta lite om begravningen som var nu i fredags
och den var så himla fin! och jag hade styrkan till att sjunga
min sista sång till farfar <3 är så glad och nöjd att jag klarade av det!

men jag gjorde det för dig farfar.


fajfaj en av himlens änglar, jag älskar dig.


min dag ser ut som följande


* ringa runt lite.
* gymma
* ut och springa med mala
* duscha
* ta det lugnt / sova


nej nu pyser jag.





PUSS / andréa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0