psykiskt slut






det är precis vad jag är ...
hela mina kropp känns helt livlös
jag har ständig huvudvärk då jag sovit
väldigt dåligt hela veckan ..
har till och med nästan svimmat pga av
att jag varit helt tömd på energi ..


men det kan inte bli sämre, nu kommer det
bara bli bättre!




jag tänkte berätta lite om fredagen för då var vi till skogskapellet
och fick se min vackra farfar ligga i sin kista.
han var så fin i sin kavaj och såg ut att ha det så bra, fast jag bara
väntade på att han skulle vakna ..

men det gör han inte ...
fast jag unnar honom verkligen frid och lugn å ro då han
haft många tuffa stunder och ständigt kämpande i 10 år
mot sin svåra sjukdom ..

farfar är min idol för han gav aldrig upp, han kämpade in i det sista!
och det är så jag kommer komma ihåg honom, som envis och bestämd.
att man klarar allt bara man vill och aldrig ger upp!


lördagen då var vi ut till farmor och åt lite middag med dem närmsta
och pratade fina minnen om farfar.

och efter det åkte jag till mina fruar och kikade film <3



söndagen, seeeeegare än segast! det var jag de..
fixade till mig och vi åkte till brukskyrkan på gudstjänst där dem
läser upp dem senaste avlidna, det kom en och annan tår <3

och nu har vi precis pratat med prästen om begravningen och hur den
ska se ut osv. det är tänkt att jag ska sjunga iallafall och det blir love me tender
med elvis, då farfar älskade honom.


och nu blire en dusch, sen bara ta det lugnt städa lite.




tack alla vänner som ställt upp för mig och funnits för mig <3



PUSS / andréa

Kommentarer
Postat av: Anonym

(f)

2010-04-25 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0