påskhelgen




fy vad dålig jag har varit att uppdatera under
denna helg.. är inte riktigt okej.

men ska ta lite kortfattat vad som hänt under
dem här dagarna.


lördagen, vaknade tidigt efter jobbet för att åka
ned på stan och inhandla hårfärg. som jag vart
riktigt nöjd med! (Y) klippte även alexandra
min syster yster. och även det vart toppen!

sen var det bara att fixa till sig för att senare
bege sig till mormor och morfar på lite påskmat.
där det slank i en öl eller två plus 2 drinkar och lite cider!
-smask-
sen hämtade erik, my och olivia mig och så åkte vi till norberg
på lite förkaka. som förövrigt var riktigt rolig! :D


sen efter förkakan börjar mitt minne svika mig litegrann..
men minns att jag hade kul iallafall :)


vaknade dock upp på söndagen av att det fortfarande var
ganska så snurrigt... inte okej, men var bara att kliva upp.
för att vi skulle åka iväg till sandra, tjommen och engla å
hälsa på lite. och det var mysigt som vanligt. <3


efter det hem tog det lugnt åt lite pizza. sen iväg på en liten
roadtrip till ludvika med storesyrran och rambo som var jätte
trevligt! jag älskar min storesyster <3



sen idag måndag, vaknade rätt tidigt gick ut med rambo
duschade och sen åkte vi till fagerliden och kikade på lite
fotboll södra - grängesberg där södra vann.

sen åkte vi hem tog det lugnt jag städade lite
och fixade iordning. för att sen var det dags att
åka iväg till fagge igen fast vi hade utökat oss
för amalia hängde också på. (Y)

men den här matchen var mellan söderbärke - norberg
där norberg vann. :)

och stackars rambo frös så jag fick stoppa in honom i min jacka.
haha.

men har även hunnit varit ut å sprungit med min andra halva
min egna bästaste bäztizzzzz amalia. vart ungefär 6 km.
bra jävla gjort måste jag SÄGA!




och jag har tyvärr tråkiga nyheter ..
mina kompisar från mora kommer inte upp till mig
i helgen då en av dem kom på att hon ska göra högskoleprovet
på lördag.. :( men men sånt händer..
dem får bäst ta å pallra sig upp hit så fort som möjligt!! :D



men har en god nyhet, min pappa har nämligen köpt en ny
bubbelpool som jag hoppas kommer inom kort!
GILLAS





hoppas jag kan åka till mora snart.
saknar det alldeles för mycket just nu!!



kan jag bara vinna flera miljoner?!
snälla någon ...




nej nu ska jag ta och kura ned mig brevid rambo som redan
tar upp hela min säng plus snarkar ganska friskt!

men man kan inte göra annat än älska honom <3







puss / andréa


Kommentarer
Postat av: dempa boy ?

den lilla bajskorven på bilden har ju inga ögon ? hahah skojja lite bara. jag saknar dej andrea<3

2010-04-10 @ 12:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0