mina ben




är som GELE ...



för igår tisdag fick jag cykla runt i norberg i det vackra
landskapet och springa i alldeles för många trappor.
kan inte alla bara skaffa fastighetsbox? hahah!



men ska ta och berätta lite om min dag idag som såg
ut som följande uppstigning vid kl 6 .. ut med rambo
åt lite gröt fixade till sig och åkte till jobbet. splitade post
sen kammade mitt skåp. packade ned allt i lådor som jag
senare satte på min cykel.

och även idag var det trappor bara bara bara trappor.
jag kan inte förklara hur svettig jag vart, för jag sprang
upp och ned upp och ned. :P och det roliga är att ibland har man
bara 1 ynka litet brev som ska in i någon port, och då äre självklart
HÖGST upp det ynka brevet ska! hahah :P

men det är bara att le och köra på.


efter jobbet hem åt lite myste med rambo eller vi däckade
båda två i min säng :P vaknade vid 7 började laga lite mat
bytte om och åkte på match i bärke mot något borlänge lag.
och det gick bra, vi vann med 17 - 6.

vart 3 mål från mig. (Y)
good game killar!


nu är jag nyduschad och helt SLUT!
blir att lägga sig och se om dem ringer imorgon med
om jag ska jobba. men tror inte det ;P


ska kura ned mig med rambo nu som snarkar gott i mitt knä :)




du är så nära men ändå så långt bort ..




puss / andréa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0