får man vara




såhär trött egentligen?






iallafall gårdagskvällen var riktigt super mysig med god
mat och gott sällskap bestående av my, olivia och sandrie :)
sen vid halv tio fick jag lov att ta mitt pick och pack och dra mig vidare
mot jobbet. fast fick först lov att skjutsa erik och bäckman ned till västanfors.

sen vare jobbdags då jag och rebecka fick plocka glas. som gick bra, fast fick
springa och tränga mig fram i folkmassan som först var HUR STOR som helst.

sen försvann den... hahah.


men det var en riktigt kul kväll, tack tjejor!



somnade vid 4:a sen var det uppstigning vid kvart över 10 ..
-trött som ett as- men vart snart på bättre humör när rambo
slickade mig i hela ansiktet och viftade på svansen.

vid elva åkte jag och alexandra till farmor och hjälpte henne städa.
sen var vi där till halv 3 åt lite mat och fikade lite (Y)


efter det var de bara att bege sig till min kusin tjommen och sandra
å hälsa på deras lilla barn engla och bestämma vilka låtar jag ska sjunga
på deras dop den 2 maj.

och det blir iallafall lejonkungens en värld full av liv.
Meta Roos – En Värld Full Av Liv

och sen blir det någon av dem här

Sonja Aldén – Du är allt
Shirley Clamp – Som en vind i ditt hår
One More Time – Den Vilda
Pelle Ankarberg – Du Finns Inom Mig
Molly Sandén – Gabriellas sång
Molly Sandén – Hallelujah
Lisa Nilson – Himlen Runt Hörnet
Jan Johansen – Sista andetaget
Åsa Jinder – Av Längtan Till Dig
Ted Gärdestad – För kärlekens skull
Ted Gärdestad – Himlen är oskyldigt blå




skriv gärna en kommentar om vilken ni tycker.



och nu sitter vi och myser med farmor sen
blir det att mysa lite med my :)




& imorgon blire FEST hoppas jag.
har iallafall laddat upp för det.
;P










amalia, mitt ljus i mörkret!
jag älskar dig.

finns det ingen amalia finns det ingen andréa <3









nej nu måste jag bli social







puss / andréa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0