stress stress stress

ojoj min dag idag, jag har verkligen varit överallt
och ingenstans känns det som :P

började iallafall dagen med att besikta rallybilen
och den gick igenom! -wuhu- fast det var inga bra nyheter
för mig.. för nu vill nog farmor ha tillbaka den. :/
men men sånt är livet.

sen var det hemfärd i 15 min för sen ringer amalia
och vill ha sällskap på lunchen. och självklart ställde jag upp.
sen hem igen hämta amanda och alex och åka ned på stan
för att handla lite. -suck vad folk det var- men gick ganska
snabbt, sen hem fika lite med mammsen å syrrorna = MYS!

sen ringer amalia å frågar om jag vill komma ned till vallonen
och fika med henne å hanna och självklart vill jag det!
där satt vi å bara mös inne i värmen, precis så det ska vara ;D

efter det bar det av till systemet där amalia inhandlade lite gott.
sen vare bara att brumma hem igen för då var klockan alldeles för mycket
vi slog in mamma & pappas julklappar sen in i duschen
efter det fortsatte jag å amanda med vårat årliga pepparkakshus
som vart jätte mys, bild kommer!

och när det var klart vart det dags att klä granen som förövrigt
också vart jätte myspys! bild kommer

och vi har även under hela den här tiden spelat
bingolotto. och vi har 5 lotter men inte vunnit något
än på 3 bingon! -suck- å nu väntar jag på amalia, för vi
ska hämta lite vin. sen tänkte jag åka hem till hanna
å käka lite julskinka å mysdricka lite. ;D


snacka om hektisk dag?
herregud, nu när jag satt mig ned vart jag helt SLUT!




GOD JUL allihopa, så ses vi på juldan å annandan  ;D


malin vi ses vid midnatt!
glöm inte!

hahaha




puss / andréa


Kommentarer
Postat av: malin

hahahha

2009-12-25 @ 18:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0